Nákupní taška – nenápadná, ale účinná reklama


Socialismus se vyznačoval jednou typickou vlastností – nebylo v té době zvykem vyrábět žádné reklamní potisky ani na autech, ani na oblečení, na billboardech, na autobusových zastávkách a kdekoli jinde a jedinou účinnou reklamou byly krátké televizní spoty. S reklamou jste se nesetkali ani na nákupních taškách, a pokud někdo na ulici nějakou tašku měl, většinou byla igelitová a opatřená reklamou na zboží ze západní Evropy.

červená taška

O igelitové tašky byl mezi lidmi obrovský zájem, zčásti se tím prokazoval hlad po potisku, protože tento druh reklamy je velmi atraktivní a hlavně účinný. V polovině osmdesátých let se k nám již dovážely barvy na textil a lidé si mohli alespoň sami vytvářet potisk na oblečení a jiných textiliích a nahradit tím barevně poměrně chudý sítotisk. Přesto se tehdy na nákupních taškách prakticky žádná reklama tuzemských výrobků nevyskytovala.

modrá taška

Dnes je situace zcela opačná, reklamního potisku je kolem nás někdy až moc a lidé tento typ reklamy také částečně přehlíží. Aby je něco zaujalo, musí to mít opravdu vtip, hloubku a nějaký pozitivní význam. Tímto vám chceme naznačit, že pokud chystáte potisk na reklamní tašky, měli byste pečlivě zvážit jeho obsah a nabídnout veřejnosti něco originálního, vtipného, zábavného a užitečného. S potiskem je to dnes jako s malířskými barvami, ne každý dokáže namalovat obraz, který zaujme a lidé si jej budou chtít zavěsit do obývacího pokoje.

Jestliže se vám ovšem váš záměr vydaří, budete mít v rukou mocnou zbraň. Nákupní tašky se zajímavým potiskem lidé nosí rádi a ti, co vás na ulici a v obchodech sledují, si nápisu na tašce povšimnou mnohem víc, než otravných billboardů a vnucujících se nápisů v novinách a časopisech či na Internetu. Díky reklamě na tašce pak můžete uspět v různé činnosti a získat na svou stranu mnoho potenciálních zákazníků.