Nejlevnější reklama


Nebudeme se, pochopitelně, prokousávat všemi druhy reklam, to bychom tu byli do půlnoci a možná ještě déle. Jen stručně rozdělíme reklamy na klasické a internetové. Ty klasické jsou třeba plakáty, billboardy nebo cokoli jiného. Třeba šot v televizi. Internetové jsou ty, které najdete jedině v počítači, když třeba jen surfujete. Obě reklamy mají podobný dosah, pokud jsou umístěny správně a nedá se říci, která přinutí člověk více k nákupu. Takže jak firmy, tak i společnosti mívají své reklamy na obou místech. A že se za to musí platit, to snad již nikoho nepřekvapí.

zkratka SEO

Mladé firmy, které se teprve rozjíždějí s tím mohou mít potíže. V tomto případě se volí takzvaná klik reklama. Správě PPC, z anglického Pay Per Click, tedy, plať za klik. Zde se neplatí za umístění, ale právě pouze za to kliknutí. Firma se pak může také postarat o případný PPC audit, který napoví jak moc to celé bylo úspěšné.

Jak jsem již zmínil, podstatné je umístění takové, nebo jakékoli jiné reklamy. Pokud je fyzický někde ve sklepě, kam nikdo nechodí, těžko může mít úspěch. Totéž platí o internetu. Pokud je reklama na webových stránkách, kam přijde někdo jednou za půl roku, tak se asi dotyčnému majiteli obrat nijak drasticky nezvýší. Ale vyskočí-li na člověka ihned na první stránce po vyhledávání, je jasné, že dotčený majitel webu kde reklama je má perfektního znalce SEO.

zkratka SEO

Že nevíte, co to s tím má společného. Jen klid, vysvětlím. Opět jde o zkratku z angličtiny a znamená to něco jako optimalizátor vyhledávače. Anglicky Search Engine Optimizitaion. Ten kdo tohle umění ovládá, ten dokáže složitými operacemi a způsoby poručit webové stránce, aby se ukázala nahoře po vyhledávání. Optimálně jako první, ale tam může být jen jedna jediná. Nu a po nějaké době je pět na majiteli, zda provede SEO audit, nebo to nechá jen tak.